Black Moustache
//Moustache Master ツ

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my online journal . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :Hold on. Stay strong. It gets better.♥



Result SPM
Friday 21 March 2014 @ 15:24


Hei hei awak semua.. Macam mane result SPM korang yang batch96 terr ?
 Semalam lagi result keluar, tapi hari ni baru nak update sebab tak da kelapangan masa.. 
Di tambah pula dengan broadband yang buat hal..


Ok nak cerita pasal apa ? RESULT SPM lah.



Alhamdulillah. Segala puji hanya untuk Allah. 
Ok. Aku dapat 4A. Walaupun tak gempak seperti yang aku, mak ayah dan sekolah harapkan dan telah menghampakan at first. Tapi sekarang dah ok, bersyukur sangat.

See. muka aku still happy go lucky









Now sibuk dengan application U/college and also apply biasiswa yang layak and also kemaskini UPU. Alhamdulillah segalanya dah diselesaikan. Ada sikit sikit yang nak buat lepas ni. So segala urusan aku serahkan pada Allah dan berdoalah dapat tawaran yang terbaik. InsyaAllah, amin :)

Assalamualaikum.

P/S: CONGRATE to nyet, 3 beradik-> intan,atie,yuni n smua budak kelas ptp2. 
dan tak lupa jugak bff aku a.k.a pikah 7a for ur result :)




|