Black Moustache
//Moustache Master ツ

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my online journal . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :Hold on. Stay strong. It gets better.♥

Home About Album

glitter-graphics.com
Tagboard
Footprints here!


<

Blog Archive

Daisypath Friendship tickers


Aiego ! 'We Got Married' buat aku nak Bercinta Lepas Kahwin ! haha
Thursday 15 November 2012 @ 22:52



Assalamualaikum..
Annyeonghashipnikka..
Eotteohke jinaeseyo? 

  Hehe.. Hari tuh aku ada search laman web nih www.kshownow.net disebabkan keboringan yang melampau. Nak on9 pesbuk pun, ahh boringg.. Twitter pulak aku tak buat apa sgt. Just usha tweet artis2 je. So aku pun melawat lhaa web tuh. Lagipun aku sgt sgt sgt minat Kpop. Nak tgk lhaa ada cerita apa yg best. Hmm usha punya usha, aku pun layan variaty show nih 'We Got Married'. Dalam WGM nih ada banyak pasangan. Aku confius jugak lha nak tgk yg mana satu. Akhirnya aku pilih Khuntoria <Nickhun 2pm & Victoria f(x)>. First tgk m'buatkan aku nak tgk lagi. lagi dan lagi. Ada 63 episodes. Fuhh memang sikit pun kan. Tapi tapa. Lagi banyak lagi aku suka sbb diorang nih sweet sweet sweet sgt sgt dan sgt. Lawak pun ada. Sampai aku terkekeh-kekeh gelak sorangII.  Disebabkan Khuntoria nih, pukul 6 pagi baru aku tido. Bangun pulak dalam pukul 9 lbih 10 lbih pagi camtuh mandi makan, sambung pulak layan cita tuh sampai 6 pagi keesokannya. Begitulah hari seterus seterusnya. Fuhh terbaikk kann! haha

We Got Married merupakan satu rancangan realiti korea yang mengisahkan artis lelaki dan artis perempuan disatukan sebagai husband dan wife dalam WGM.. pasangan dipilih mengikut crew we got married sendiri.. pasangan ini harus menjalankan tugasan sebagai pasangan yang dah berkahwin.. so diorang kena berlakon lerr.. but.. apabila korang tengok.. korang akan rasa diorang nih memang betul-betul sedang bercinta.. sweet sangat!

Banyak pasangan we got married yang korang boleh tengok.. yang paling popular mestilah Khuntoria <Nickhun 2pm & Victoria f(x)>, Yongseo <YongHwa C.N Blue & SeoHyun snsd>, Adam Couple < Jo Kwon 2am & Ga In BEG>, Jang Woo & EunJung t-ara>.


Buat masa nih aku baru follow couple khuntoria --> Nickhun(2pm) dan Victorian f(x). Khuntoria adalah gabungan Nickhun dan Victoria. Mereka menghabiskan masa selama 456 hari (satu tahun dan tiga bulan) bersama-sama dalam We Got Married dari Musim II dan Musim III sebagai suami isteri. Couple Khuntoria sgt best sebab diorang nih  satu-satunya pasangan bukan warganegara korea. Nickhun (thai) dan Victoria (China).. cara orang asing bercinta lain dari orang korea.. nak tahu? kena tengok sendiri!





 Hey.. diorang sgt padan.. but i'm little bit rasa jelez dekat victoria sebab dpt husband yang sgt cool! si babo nickhun!


Aku sebenarnya tak kenal sgt dgn couple nih sebelum nih. Nickhun pun dengar nama je tuh pun sebab dia ahli 2pm. Victoria lagi la.. tp sejak aku layan cita nih aku suka diorang! sgt suka! banyak jugak laa aku tahu latarbelakang diorang. hehe


   

wahh... so sweetttttttt......




kamsahaminda..baiii 
sarang hae 


|